SEO vine de la termenul Search Engine Optimization (optimizare pentru motoarele de căutare). SEO reprezintă un set de acțiuni întreprinse pe orice fel de website cu scopul de a manipula favorabil ranking-ul cuvintelor cheie, relevante site-ului tău, în motoarele de căutare.
Scopul SEO este sa aducă trafic relevant către site-ul dumneavoastră. Traficul relevant, este traficul care generează profit, clienți noi, autoritate și audiență pentru afacerea dumneavoastră.
SEO se împarte în două categorii:
1. SEO On Page, care reprezintă totalitatea modificarilor care trebuiesc întreprinse în interiorul site pentru a facilita creșterea acestuia în Google pe cuvintele cheie stabilite. Partea On Page, se realizează integral după terminarea site-ului înainte să se inceapă partea de promovare.
2. SEO Off Page. actionează în afara site-ului trimițând către Google, semnale care sunt interpretate și cresc poziția site-ului. Prin semnale se înțeleg linkuri adăugate pe diverse site-uri către site-ul dvs. Partea Off Page sau promovarea se începe numai după terminarea integrală a optimizării On Page.
Pachetul Optimizare SEO On Page, conține:
- ► audit SEO;
- ► stabilire cuvinte cheie principale;
- ► adăugare meta-taguri;
- ► redactare texte optimizate pe cuvintele cheie;
- ► optimizare logo;
- ► creare sitemap.xml;
- ► adăugare linkuri interne;
- ► adăugare taguri title + alt;
- ► adăugare taguri h1, h2, h3, h4;
- ► adăugare taguri bold/italic;
- ► verificare coduri sursă;
- ► înscriere in Google;
- ► raport final cu modificări;
Conținutul pachetului mentionat mai sus, este esențial pentru un impuls de creștere a site-ului pe o pozitie cât mai bună.
Partea On Page se realizează doar la început, urmând ca pe parcurs în cazul în care se publică noi pagini sau articole, să se actioneze și pe acelea corespunzator.