Beneficiile unui site web bilingv

In prezent internetul a luat o amploare greu de imaginat cu cativa ani in urma. De la copii pana la adulti de toate varstele, toti cauta informatii, servicii si produse in mediul online, nu doar la nivel local ci si international. Astfel ca, in acest moment, multe dintre companii opteaza pentru site-urile web multilingv tocmai pentru a veni in intampinarea noului trend.

Daca ai un site web ar trebui sa iei in considerare si beneficiile actualizarii acestuia in cel putin 2 limbi straine, tocmai pentru a intari increderea pe care potentialii clienti o au in site-urile profi care pun la dispozitie aceeasi informatie in cat mai multe limbi de circulatie internationala.

Beneficii site web bilingv

Fie ca ai un blog pe care impartasesti diverse experiente pentru a atrage trafic si implicit pentru a castiga in viitor ca influencer, fie ca ai un site de prezentare pentru serviciile sau produsele pe care le vinzi, beneficiile unui site web sunt multiple si te vor situa in fata concurentei.

Desi in prezent Google, Yahoo si WorldLingo Website ofera posibilitatea traducerii automate a unui site in limba nativa pentru vizitatori aceasta traducere nu este tocmai cea mai corecta din punct de vedere gramatical si nu au nici acuratete in prezentarea informatiilor, prin urmare un potential client poate alege cu usurinta sa acceseze site-ul concurentei daca acesta este construit bilingv sau, de ce nu, multilingv.

In cazul in care te-ai hotarat sa intri si pe piata internationala, sau serviciile/produsele tale pot fi achizitionate si de cetatenii straini din tara noastra atunci este momentul sa te gandesti la actualizarea site-ului tau si transformarea acestuia in site bilingv.

Aspecte importante

Un aspect important de luat in calcul: nu traducem site-ul folosind Google Translate.

Un nativ va sti imediat ca informatia citita nu este tradusa de un traducator si poate considera acest lucru o lipsa de profesionalism din partea ta, prin urmare poti pierde cu usurinta un potential client.

De aceea este foarte important sa apelezi la un traducator autorizat pentru a avea un continut corect gramatical.

Beneficiile unui site web sunt multiple si reprezinta un must-have in ziua de azi daca ne dorim sa fim indexati cat mai bine de motoarele de cautare, sa atragem cat mai multi clienti, sa ne extindem pe pietele internationale si, de ce nu, sa devenim un brand cunoscut in toata lumea.

Booking.com este un exemplu foarte bun de site multilingv, continutul acestuia fiind accesibil in 35 de limbi, facilitand astfel accesul unui numar impresionabil de vizitatori pe site.

In Romania este indicata traducerea site- urilor in engleza, franceza, germana, maghiara, italiana si spaniola. Este foarte important ca paginile sa fie delimitate, sa nu amestecam continutul in mai multe limbi, fiecare pagina fiind tradusa individual, astfel vizitatorii vor gasi rapid informatiile de care au nevoie.

Echipa noastra te poate consilia si asista in transformarea site-ului tau intr-unul bilingv si/sau multilingv.

Cere oferta