Cum crestem popularitatea in Social Media

Social Media, in termeni de marketing, este o “vaca de muls” – provoaca dependenta, te face sa te compare cu altii, sa afli de existenta unor servicii / produse despre care nu stiai nici macar ca ar exista cu atat mai mult ca ai avea nevoie de ele, de aceea daca tinem cont de cateva criterii esentiale putem creste popularitatea brandului si incasarile din vanzari profitand tocmai de acest avant luat de tot ce inseamna mediul online.

Fara doar si poate, Facebook este unul dintre principalele canale de promovare online din Romania.

De fapt, impreună cu Google, aceste platforme „inghit” mai bine de 50% din toate sumele investite in promovarea online in tara noastra.

Vanzare produse social media

In primul rand este important sa nu ne focusam doar pe postarile de vanzare produse, pe reclama ci pe crearea de continut pentru a veni in intampinarea nevoilor potentialilor clienti, astfel incat aceastia vor fi mai predispusi in a distribui informatiile mai departe prietenilor din lista.

In al doilea rand ia in calcul ca poti posta fotografii interesante, citate, clipuri video amuzante, gif-uri, meme-uri pentru a pastra interesul celor care-ti viziteaza profilul si pentru a- i face sa iti memoreze brand-ul / produsele /serviciile si sa capete incredere in business-ul tau sis a devina incet, incet constienti de existenta ta.

Promovarea pe Facebook trebuie facuta targhetat pentru publicul tinta, pe baza intereselor, a pozitionarii geografice (daca ai puncte de vanzare), varsta, sex totul in functie de ce nevoi doresti sa satisfaci.

Promovare Facebook Ads

Pentru aceasta targhetare iti poti face cont pe Facebook Ads Manager pentru a crea urmatoarea ta campanie.

Procedand asa capeti un control mai mare asupra bugetului si audientei, evitand sa mai pierzi bani de pe urma postarilor promovate catre o audienta nepotrivita.

De asemenea este important de evitat promovarea tip boost post al unei postari fara a crea publicul tinta.

Daca strategia de mai sus este una calitativa, avem si un mod de a ne intelege audienta din punct de vedere cantitativ.

In acest scop, cei de la Facebook au dezvoltat Facebook Insights un instrument gratuit care iti permite sa vezi statistici foarte interesante legate de audienta paginii tale sau alte audiente care te intereseaza.

Clienti potentiali social media

In vanzari important este sa le arati potentialilor clienti ca le poti satisfice nevoile, chiar si pe cele de care nu sunt inca constienti, sa construiesti pas cu pas incredere in brand, sa fii mereu prezent, sa aduci constant ceva nou, sa nu plictisesti cu postarile mult prea lungi dar nici sa vii cu informatii rudimentare.

Ca in orice activitate trebuie gasit un echilibru, o directie proprie pe care sa construiesti brand-ul si ulterior vor veni si rezultatele.

Pe social media vanzarile nu vin imediat, este nevoie de timp, de imaginatie, de continut relevant afacerii tale si in final de buget pentru promovare.

Ca de obicei echipa noastra va poate consilia in crearea de la zero a brand-ului, de la site de prezentare / magazine online, optimizare SEO pana la marketing-ul online in Social Media.

Cere oferta