Promovarea online prin Waze Ads

Aplicatia waze a ajuns in prezent sa nu mai fie doar un ajutor pentru soferi, care-i atentioneaza despre drumurile in lucru, ambuteiaje, taficul greu in timp real, ci si o modalitate de promovarea a business-urilor cu una sau mai multe locatii.

In prezent, in Romania sunt mai mult de 2 milioane de utilizatori waze, care petrec in medie 7 ore pe luna in aplicatie, si numarul acestora este in continua crestere.

La nivel global waze este in peste 185 de tari si are peste 110 milioane de useri.

Cum aducem mai exact clientii in magazine?

In primul rand targhetam utilizatorii care locuiesc in apropierea magazinului promovat.

In al doilea rand ii motivam sa vizitezenmagazinul folosind bannere de promovare a unei reduceri, a unei promotii valabila doar in magazine.

In al treilea rand ne asiguram ca suntem usor de gasit in cautarile pe waze.

Cum orice promovare online costa, si waze a pus la dispozitie doua tipuri de pachete: unul Starter de 2$ si unul Plus de 100$ pe zi.

Diferentele intre pachete sunt considerabile:

a) Waze STARTER este planul standard de promovare, ce permite business-ului să apară pe harta atunci cand un utilizator il cauta. Putem introduce un PIN pentru maxim 10 locatii, iar utilizatorii au parte de suport doar prin email.

Este important sa știm ca la varianta Starter, Waze permite utilizatorilor sa isi introduca doar datele cardului. Cu aceasta varianta nu puteti beneficia de factura fiscala.

b) Waze PLUS este planul prin care putem beneficia de Account Manager dedicat, pana la 50 locatii cu PIN & Search promovate, reclame Zero-Speed Takeover (ne permite sa afisam bannere utilizatorilor de waze care stau la semafoare (dupa 4 secunde), putem targeta in functie de locatia utilizatorului, zile ale saptamanii si ore, posibilitatea de facturare (invoice billing).

Acest tip de targhetare il putem folosi cu preponderenta in industria hoteliera.

Waze Ads ne pune la dispozitie urmatoarele obiective pe care le putem atinge intr-o campanie de publicitate online:

Give it a Voice – foloseste vocea unei celebritati cu care brandul se identifica foarte usor.

Awareness – creste vizibilitatea brandului si familiarizeaza clientii cu acesta.

Save & Action – le ofera userilor aplicatiei posibilitatea sa poata salva oferta sau mesajul cu care au interactionat si sa actioneze ulterior cu ea.

Call now – aceasta optiune da posibilitatea userilor sa contacteze telefonic brandul cu care a interactionat prin anunturile publicitare Waze.

Drive to store – creste numarul vizitelor in locatiile fizice, cu ajutorul optiunii de reconfigurare traseu spre locatia aleasa sau promovata.

Tipuri de publicitate in aplicatia waze:

• Branded pins – Pe harta va fi afisat un pin, care informeaza sau reaminteste soferilor ca magazinul/ afacerea se afla in aproprierea lor.

• Promoted search – Locatiile (magazinele) vor fi promovate in partea de sus a rezultatelor cautarii si vor include si logo-ul

• Zero speed takeovers – Va fi afisata o reclama cu afacerea / magazinul atunci cand soferii se opresc complet.

Design94, va poate oferii consultanta is configurare pentru campaniile de promovare in Waze.

Cere oferta