In unul din articolele noastre am vorbit despre content marketing si importanta titlurilor, dar pentru ca articolele scrise sa -si atinga adevaratul potential si sa aduca in final vizitatori pe site si sa apara in primele rezultate in motoarele de cautare mai este nevoie de un mic detaliu: sa fie optimizate SEO.
Scrierea articolelor doar in interesul de a vinde produsul sau serviciul am aratat in articolele precedente ca nu ne vor aduce nici trafic pe site si nici conversii, prin urmare este foarte important sa acordam atentie modului in care scriem articolul seo, informatiilor oferite, publicului caruia ne adresam, cuvintelor cheie pe care le folosim.
In continuare vei regasi cateva sfaturi, speram utile, care sa te ajute in promovarea afacerii tale:
Articolul trebuie sa se potriveasca cu intentia cumparatorului.
In ultimii ani Google si-a schimbat algoritmii si a devenit mai inteligent in a oferi rezultate care se potrivesc mult mai bine cerintelor (nevoilor) celor care folosesc motorul de cautare.
Prin urmare este important sa stim carui public ne adresam si sa oferim informatii relevante, corecte, necopiate.
Titlu optimizat SEO
Pentru a ranka un cuvant cheie este recomandat sa fie inclus si in titlul articolului seo
Pentru a nu agasa cititorii repetend de prea multe ori acelasi cuvant este important sa folosim si sinonime.
Un alt factor determinant pe partea de continut este reprezentat de folosirea termenilor si cuvintelor aflate in stransa legatura cu tema despre care scrii.
Un articol aprofundat pe un subiect anume, este bine sa fie scris dupa ce ai cercetat cel puțin 5 surse si ai identificat informatiile de baza caracteristice fiecarei surse.
Pentru un articol reusit este util sa pui pe hartie toate cuvintele pe care vrei sa le folosesti, sa te asiguri ca au legatura intre ele si raspund nevoilor publicului tau tinta.
Formulezi un articol brut, urmand ca apoi sa il retusezi, sa introduci cuvinte de legatura, sa te asiguri ca paragrafele au legatura intre ele.
Dimesiune articol SEO
Un articol n-ar trebui sa depaseasca 2000 cuvinte, pentru a nu-i face pe cititori sa-si piarda interesul, iar pentru a facilita citirea, dupa fiecare aprox. 300 de cuvinte ar trebui inserata o imagine relevanta pentru text
In ultimii ani trendul s-a schimbat, Google si-a schimbat algoritmii, prin urmare nu mai este suficient sa scriem texte, doar ca sa umplem niste pagini, ci este foarte importanta relevanta pe care o au aceste texte pentru cititori, in functie de acest aspect articolele tale vor aparea sau nu in rezultatele motoarelor de cautare.
Pentru orice detalii suplimentare echipa noastra va sta la dispozitie si va poate consilia pentru a incepe activitatea in acest domeniu in continua schimbare si a avea rezultatele asteptate.