Ghid practic optimizare SEO Google

Auzim de multi ani vorbindu-se de optimizare SEO (optimizare pentru motoarele de cautare), dar acest subiect reprezinta inca o enigma pentru multi dintre noi. Ce inseamna mai exact SEO in 2019?

In traducere libera ar inseamna sa fii compania potrivita, la momentul potrivit si la locul potrivit.

Adica sa aduci potentialului client exact informatia de care are nevoie fara sa fie bombardat de reclame care de mult nu mai aduc vreun beneficiu real ci doar agaseaza si enerveaza daca este folosita in exces.

Folosim optimizarea SEO pentru a ne imbunatati pozitia site-ului in motoarele de cautare, utilizand anumite cuvinte cheie sau chiar si expresii cheie. Ea este de 2 tipuri: optimizare SEO On-page si Off-Page.

Aspecte SEO On-Page

a) Titlu paginii sa contina cuvantul cheie

b) Link-uri interne pentru a lega paginile intre ele

c) Cuvantul cheie sa fie si in numele imaginii si in descrierea imaginii

d) Subtitlurile sa contina cuvinte cheie

e) Viteza de incarcare a site-ului sa fie foarte buna etc

Optimizarea off-page presupune o analiza a motoarelor de cautare pentru a vedea cate site-uri de calitate fac trimitere (prin link-uri) catre site-ul tau, prin aceste link-uri site-ul tau castiga anumite “voturi de incredere” din partea motoarelor de cautare.

Avantaje optimizare SEO

Principalul avantaj al optimizarii SEO pentru site-ul tau este dat de faptul ca faci o investitie profitabila pe termen lung.

Nu te astepta ca SEO sa dea rezultate in 2 zile, este nevoie de 2 pana la 6 luni pentru a creste si a aparea pe prima pagina.

De asemenea, o pozitionare in topul Google pe cuvinte cheie relevante este o dovada clara de credibilitate in ochii potentialilor clienti.

Tehnicile de optimizare SEO folosite in urma cu cativa ani nu mai functioneaza in prezent pentru ca Google isi “doreste” sa afiseze pagini cu continut relevant pentru oameni, nu pentru motoarele de cautare, prin urmare site-ul tau, postarile, aticolele de pe blog trebuie sa fie cat mai umane, cat mai calitative, sa aduca plus valoare cititorului, sa furnizezi exact ceea ce cauta si are nevoie vizitatorul.

Cu cat un vizitator sta mai mult pe un site si navigheaza pe paginile din site-ul tau cu atat Google te place mai mult si te urca in rezultatele afisate.

Modalitati Optimizare SEO

Atentie ce modalitate de optimizare vrei sa adopti: White Hat SEO sau Black Hat SEO .

Folosind Black Hat SEO risti ca Google sa te penalizeze sau chiar sa-ti inchida site-ului.

Aceasta metoda de optimizare presupune soft-uri speciale care genereaza link-uri automat catre site-ului tau, prin urmare se livreaza un anume continut catre motoarele de cautare si alt continut catre oameni.

Recomandare SEO

Desi aceasta tehnica inca se mai foloseste ea nu mai este recomandata avand in vedere imbunatirea continua a inteligentei artificiale.

Prin urmare iti ramane “calea de dreapta” : White Hat SEO o abordare ce respecta regulile si directivele motoarelor de cautare prin furnizarea de continut de calitate, util oamenilor, link-uri externe castigate si nu create artificial si continut unic.

Pentru o optimizare SEO care sa-ti aduca rezultatele dorite iti recomandam sa apelezi la persoane cu experienta, care stiu cum sa-ti aduca site-ul in topul rezultatelor furnizate de motoarele de cautare. Echipa noastra te poate ajuta oricand cu orice informatie.

Cere oferta