Promovarea online prin Instagram stories

Insta stories este o modalitate de promovare destul de putin cunoscuta, folosita in special de marile companii precum Samsung sau Starbucks, dar urmata cu pasi timizi si de business-urile aflate la inceput de drum.

Instagram a declarat recent ca peste 400 de milioane de utilizatori folosesc Stories in fiecare zi.

Cum poti profita de aceasta oportunitate de promovare online?

In primul rand trebuie creat un cont business de Instagram, incarci logo-ul firmei, competezi datele solicitate, sincronizezi contul de Instagram cu cel de Facebook (Facebook detine Instagram deci sincornizarile le faci cu mare usurinta.

Dupa setezi ca tot ce postezi pe Instagram sa apara si pe Facebook, pentru a face cunoscut contul tau de Instagram si utilizatorilor care te urmaresc pe Facebook).

Desi postarile clasice din Instagram inca atrag mai multe impresii decat cele de la Instagram Stories, tendinta este clara. Povestile (stories) sunt noile vedete ale social media.

In al doilea rand incepi sa testezi cu fotografii, clipuri video, #hashtag-uri sa vezi ce provoaca cele mai multe reactii din partea urmaritorilor.

In al treilea rand este important de retinut ca trebuie sa urmaresti ca sa fii urmarit, asa functioneaza instagramul.

Despre Insta Stories

Noutatea vine la postarile pe insta stories: orice continut pe care il postezi aici va fi valabil doar 24 ore.

Ideea este asemanatoare cu Snapchat dar Instagram a castigat mult mai multi utilizatori si este mult mai intens folosit.

Poti profita de aceasta noutate, de postare valabila doar 24 ore, pentru a incarca clipuri, de exemplu cu echipa ta in timpul lucrului si a le arata celor care te urmaresc si inside- uri ale business-ului.

Ideea centrala este crearea unui brand, atragerea de cat mai multi urmaritori pentru a le putea face cunoscute serviciile si produsele companiei.

Un alt aspect important la promovarea pe Social Media este targhetarea audientei potrivite pentrubusiness-ul tau, in felul acesta eviti ca  mesajul tau sa ajunga la persoane care nu vor fi interesate de ceea ce tu vrei sa vinzi si sa nu ajunga la cele care pot deveni clienti in viitor.

Testeaza, testeaza, testeaza!

In promovarea pe social media, fie Instagram sau Facebook, Twitter sau Linkedin, este nevoie de testare pentru a vedea ce este potrivit pentru afacerea ta, ce ajunge la publicul tinta, ceprovoaca reactii in randul cititorilor/urmaritorilor tai.

Povestile din  Instagram sunt cu adevarat deosebite.

Se pot folosi diverse functionalitati si caracteristici cum ar fi hashtag-ul, posibilitatea de a adresa intrebari, de a crea sondaje de opinie sau chiar de a seta o numaratoare inversa pentru diverse promotii, folosite adesea in campaniile de  promovare online.

Echipa noastra va poate consilia oricand in alegerea celor mai potrivite modalitati de promovare online al site-ului sau magazinului online.

Leave a Comment

Cere oferta